זה אף פעם לא יהיה אותו הדבר: 

אם יש משהו שאפשר להגיד על תחום היבוא המסחרי הוא כי כל הזמנת יבוא לא תהיה דומה בהכרח להזמנה הקודמת שלה והמרכיבים הכלולים בתהליך עלולים להשתנות ולהשפיע בצורה כזו או אחרת על התוצאה הסופית ולכן חשוב מאוד להקפיד על ניתוח וניהול תהליך היבוא בכל פעם מחדש כדי למזער סיכונים ולצמצם הוצאות מיותרות.

 

חלק מהמרכיבים שיש להתייחס אליהם כאשר מבצעים הזמנת יבוא מסחרי ובונים אסטרטגית יבוא מתאימה:

1. סוג המוצרים.

2. מיקום הספק.

3. תנאי המכר שסגרתם עם הספק.

4. כמות המוצרים / נפח הסחורה 

5. לוח זמנים

6. בקרת איכות / הזמנת דוגמאות

7. משלוח בתוך סין ושילוח בינלאומי 

8. מכס, מכון התקנים ורגולציה בהתאם למוצרים

9. אריזת המוצרים בצורה אפקטיבית ובטוחה

10. אפשרות למיתוג מוצרים / מיתוג אריזה

 

בהתייחס למרכיבים הללו וכמוהם גם עוד נוספים בהתאם לכל הזמנת יבוא – יש לבנות אסטרטגיה מתאימה ויעילה.

בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מה שחשוב לדעת על משלוח אווירי ומשלוח ימי כדי לדעת ...

שילוח בינלאומי ימי או אווירי מה ההבדלים ומתי יהיה נכון להשתמש בכל אחד ...

שלבי בקרת איכות בתהליך הייצור בעבודה עם ספקים בינל...

שלבי בקרת איכות בתהליך הייצור:  ביצוע בדיקת מקצועיות לספק ובקרת איכות ...

תוכן עניינים

ייבוא קל ומוצלח

התחילו עוד היום!

רוצים לחסוך כסף וליהנות מייבוא יעיל?
באתר שלנו תמצאו את כל המידע, השירותים והכלים הדרושים לכם:

פתרון יבוא מוצרים מחו"ל לישראל: ליווי מקצועי לכל שלב בדרך

מחלקת הסורסינג וניהול תהליכי יבוא שלנו נותנת מענה מקיף לכל צרכיכם, החל משלב האפיון ועד קבלת המוצרים בפתח בית העסק. עם השירות שלנו, יבוא מוצרים מחו"ל הופך פשוט וקל מאי פעם!
דילוג לתוכן