זה אף פעם לא יהיה אותו הדבר:
אם יש משהו שאפשר להגיד על תחום היבוא המסחרי הוא כי כל הזמנת יבוא לא תהיה דומה בהכרח להזמנה הקודמת שלה והמרכיבים הכלולים בתהליך עלולים להשתנות ולהשפיע בצורה כזו או אחרת על התוצאה הסופית ולכן חשוב מאוד להקפיד על ניתוח וניהול תהליך היבוא בכל פעם מחדש כדי למזער סיכונים ולצמצם הוצאות מיותרות.
חלק מהמרכיבים שיש להתייחס אליהם כאשר מבצעים הזמנת יבוא מסחרי ובונים אסטרטגית יבוא מתאימה:
1. סוג המוצרים.
2. מיקום הספק.
3. תנאי המכר שסגרתם עם הספק.
4. כמות המוצרים / נפח הסחורה
5. לוח זמנים
6. בקרת איכות / הזמנת דוגמאות
7. משלוח בתוך סין ושילוח בינלאומי
8. מכס, מכון התקנים ורגולציה בהתאם למוצרים
9. אריזת המוצרים בצורה אפקטיבית ובטוחה
10. אפשרות למיתוג מוצרים / מיתוג אריזה
בהתייחס למרכיבים הללו וכמוהם גם עוד נוספים בהתאם לכל הזמנת יבוא – יש לבנות אסטרטגיה מתאימה ויעילה.
בהצלחה!