בניית אסטרטגיה עסקית ביבוא מסחרי

כתבה מאת: שראל וקנין

בניית אסטרטגיה עסקית ביבוא מסחרי: 

לפני שמתחילים לפנות לגורמים מוסמכים בתחום היבוא מסחרי על מנת לבצע הזמנה, חייב להתחיל עוד בשלב אפיון העסק שלכם כדי להתאים את הספקים, המוצרים והתנאים הדרושים באמת להצלחת העסק ותהליך היבוא.

אפיון העסק שלכם מתייחס לאיכות המוצרים שאתם מציעים, לקהל היעד שלכם, שיווק והערכת היקף מכירות, מטרות מסחריות לשנה הקרובה, זמני אספקה, האחריות אליה אתם מתחייבים ועוד מרכיבים שיעזרו לאפיין את סוג הספק שיכול לענות לדרישות שלכם בצורה המקצועית ביותר ויצירת סינרגיה בין שאר מרכיבי היבוא.

שלב אפיון העסק חשוב גם עבור הגדרת הכמויות וניהול המלאי השוטף אליו תדרשו בהמשך כאשר מדובר ביבוא מסחרי.

עבור כל פרויקט הנדרש לרכש ותהליך יבוא מספקים בחו"ל, חשוב מאוד לבצע אפיון בכל פעם בהתאם לדרישות הפרויקט.

בהצלחה!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
יבוא מסחרי מספקים בינלאומיים

למה בכלל ייצור במדינה אחרת?   כאשר רוצים לבדוק את היתרונות של תהליך הי...

תהליך הייצור אצל ספקים בינלאומיים

אפיון תהליך הייצור קודם הפנייה לספקים: אפיון הדרישות שלכם לפני הפנייה ...

תוכן עניינים

ייבוא קל ומוצלח

התחילו עוד היום!

רוצים לחסוך כסף וליהנות מייבוא יעיל?
באתר שלנו תמצאו את כל המידע, השירותים והכלים הדרושים לכם:

דילוג לתוכן