סורסינג זה לא רק עבור איתור ספקים ומוצרים.
סורסינג כמו שהרוב מכירים הוא עבור איתור ספקים ומוצרים, אך יש לא מעט מקרים בהם השימוש בתהליך הסורסינג עבור איתור מידע ושירותים ספציפיים יכול להיות מאוד אפקטיבי ונכון בתהליך היבוא ובכלל.
כאשר פונים למדינה זרה כדי לבצע תהליך יבוא, יש הרבה פערים שצריך לגשר עליהם קודם ביצוע ההעסקה, גם התרבות המסחרית, העסקית והדתית שונה ממקום למקום ויש לה השפעה על התנהלות נכונה וקבלת מידע אמין ובטוח.
לבצע מחקר מקדים אודות ספק שבוחרים לעבוד איתו ולאתר מידע אודות הפעילות שלו יכולה לעזור לבסס דעה מקצועית האם יהיה נכון לעבוד איתו ולסמוך על השירותים והיכולות שהוא מציע.
כשבוחרים לעבוד עם סין, כדאי לדעת על ריבוי האפשרויות וההזדמנויות הקיימות שם אם רק יודעים מה לחפש, היכן ואיך.
לפנות לשלב איתור מידע ושירותים יכול להניב תוצאות פרודוקטיביות עבור תהליך היבוא שלכם, לחסוך לא מעט כסף ולייצר תוצאות מיטביות על ידי שימוש באותם אפשרויות, עבור אחרים הן לא קיימות או שהם בכלל לא מודעים לכך וכאן יש לכם יתרון עיסקי ומסחרי לצד בידול אסטרטגי.
בסין קיימות אפשרויות עבור יבואנים שבעזרתם ניתן לקצר בלוח הזמנים, לחסוך כסף, למתג מוצרים, לייצר אריזות בעיצוב אישי, לרכוש כמות נמוכה מכל מוצר ועוד – כדי שתוכלו להינות מאותן "הטבות" השמורות למי שיודע ומכיר אותן בלבד, רצוי לדעת מה לשאול ואת מי או לפנות לבעלי מקצוע המומחים בתחום.
בהצלחה!